Projekti

Objavljeno 17. 11. 2016. | Piše: Hrvoje Hafner

Nakon 1000 dana proljeća pripremite se na 1000 dana ljeta

Avanturist, putopisac i bloger Tomislav Perko nakon europske turneje u kojoj je punio dvorane i po tisuću mjesta pripremio je nastavak svog prvijenca pod nazivom 1000 dana ljeta.

1000 dana ljeta

Njegova prva knjiga 1000 dana proljeća bila je domaći crowdfunding hit s preko 600 podržavatelja 13.000 dolara. Ta uspješna kampanja odvela ga je na domaću i europsku turneju u kojima je prošao više 100 gradova gdje je održao predavanje putovanjima svijetom.

Tomislav Perko pokrenuo svoju drugu crowdfunding kampanju za knjigu 1000 dana ljeta koja je svojevrsni nastavak njegove uspješnice. Da bi uspio u tome traži podršku svojih čitatelja ali i onih koji će to tek postati. Cilj mu je prikupiti 6.400 dolara kako bi preveo, lektorirao, grafički uredio i tiskao novo izdanje. Svima koji mu pomognu već sa 15$ mogu si osigurati jedan primjerak, a ako možete uplatiti više, Tomislav je pripremio i dodatne nagrade.

Za Crowfunding.hr Tomislav je ispričao kako je uopće došlo do Europske turneje, što misli o crowdfundingu i kako se za njega priprema.

Europska turneja

Turneja po Europi je došla posve slučajno – prijatelj me je pozvao da održim predavanje u Briselu, našao neki prostor za stotinjak ljudi, i napravio Facebook event. U narednih par dana smo imali preko 20.000 ljudi koji su htjeli prisustvovati predavanju, i to je bio znak da se svemu tome mora pristupiti ozbiljnije i organiziranije. Par mjeseci nakon toga sam preveo knjigu i na njemački, kupio auto, i krenuo od grada do grada, od države do države. Uspjeh je bio zbilja velik, na mojim predavanjima je prisustvovalo preko 12 tisuća ljudi, ostvarili su se korisni kontakti, čak sam i našao njemačkog izdavača.

tomislavperko

Predavanje Tomislava Perka u Hamburgu, Njemačka // Izvor: Facebook

Kontakti koje sam imao zbog svoje prve kampanje, ali i FB stranice, su jako pomogli u organizaciji svih predavanja po Europi, jer sam u puno gradova imao ljude koji su me htjeli upoznati, i koji su govorili svojim prijateljima o meni i mojim putovanjima.

Crowdfunding

Malo je poznato da je Tomislav Perko postao koproducent dokumentarnog filma Gazda upravo kroz crowdfunding kampanja, a za koji je Dario Jurečan također podršku tražio putem crowdfundinga.

Bio sam na Baliju kad sam vidio kampanju za Gazdu, i bez razmišljanja sam odlučio podržati projekt najviše što mogu. Pomoglo je što osobno poznam Darija, a i što sam bio uvjeren u društvenu korisnost dokumentarca. Ostale kampanje biram po mnogo faktora, ali onaj najvažniji je koliko vjerujem u neku priču, i treba li meni određeni proizvod/usluga. Rekao nam je Tomislav.

Uspješan recept za crowdfunding kampanju, Tomislav kaže, nije mijenjao.

Mislim da je gotovo sve identično kao i u prvoj kampanji, koja je bila više nego uspješna. Nema potrebe mijenjati dobitnu kombinaciju. Sad samo imam veću publiku, crowdfunding je prihvaćeniji nego 2014. godine kad je bila prva kampanja. Sve u svemu, danas je tek prvi dan, kampanja traje do Božića – što isto može biti dodatni plus – računam da će ekipa kupovati i knjigu kao poklon ispod bora. I sebi i prijateljima koje zanimaju putovanja.

Link na kampanju: 1000 dana ljeta @ Indiegogo

Tagovi: , , , ,


O autoru

Stručnjak za servisne platforme, mikroplaćanja i mobilnu telefoniju. U slobodno vrijeme istražuje i piše o grupnom financiranju (crowdfunding) na ovom blogu. Do sada svojim savjetima pomogao desecima kampanja u kojima je prikupljeno preko milijun kuna.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑