Projekti

Objavljeno 02. 06. 2015. | Piše: Hrvoje Hafner

Baggizmo – muška torba koja će vam isprazniti džepove

Tim okupljen oko domaćeg proizvoda Baggizmo upravo je krenuo u crowdfunding kampanju za jedinstvenu praktičnu mušku torbu namijenjenu za svakodnevno nošenje stvari koje obično držite u džepovima.

Baggizmo

Projekt je pokrenuo Ladislav Jurić, IT poduzetnik zajedno sa suprugom Izvorkom Jurić, međunarodno nagrađivanom dizajnericom jer na tržištu nije mogao naći torbu koja bi u potpunosti zadovoljila njegove potrebe. Svakodnevnom praktičnom muškom torbom koja se može nositi uz odijelo.

Budući da sam nema iskustva u sličnoj industriji okupio je kvalitetan tim koji je radio na projektu. Dizajn torbe potpisuje Manufakturist studio za dizajn, autor fotografije Mladen Šarić, a kreativnu komunikaciju osmislio je Vanja Blumenšajn (Señor).

Za Crowdfunding.hr Ladislav je ispričao svoje iskustvo rada na torbi i crowdfunding kampanji.

Muška torba

Ja sam zaljubljenik u gadgete i nikad bez svih njih zajedno ne izlazim iz kuće. Stoga sam shvatio da trebam torbu u koju bi svi oni stali, bili uredno smješteni kako bi ih jednostavno, prema potrebi, mogao dosegnuti – bilo da vozim automobil, bicikl ili sam na sastanku ali ujedno bez potrebe da torbu skidate sa sebe. Da bi smo to postigli torba je trebala biti lagana, tanka (slim fit) i kada je napunjena, udobna za nošenje te s tako raspoređenim težištem da vas ne preteže na jednu stranu.

baggizmo-model

Baggizmo model // foto: Mladen Šarić (preuzeto s www.baggizmo.me)

Prototip

baggizmo-prototipSam razvoj trajao je nekih 10 mjeseci, iako je planirano 6, i u tom periodu napravljen je čitav niza prototipa, izmjena i poboljšanja, sve dok nismo došli do prototipa s kojim smo bili zadovoljni. Također, bitan nam je bio i odabir kvalitetnih materijala (tkanina) i željeli smo da su svi elementi proizvoda posebno dizajnirani, pa će tako Baggizmo imati orginalno dizajnirane kopče, originalni uzorak gurtne (straps / webbing) i sl. Kada smo razmišljali o korisnicima shvatili smo da bi takav jedan proizvod mogao biti privlačan vrlo širokom krugu muškaraca, od gadget ljudi (geeks), preko poslovnih ljudi (manageri), urbanih ljudi koji se bave sportom ili aktivno žive (biciklisti, urbani putnici, motoristi) do teensa kojima veće torbe (ruksaci) često smetaju u njihovim aktivnostima. Razvoj proizvoda radili smo u suradnji s fantastičnim mladim dizajnericama iz dizajn kolektiva Manufakturist i vrlo smo zadovoljni rezultatima koje smo postigli, jer smo riješili većinu izazova koje smo si postavili na početku samog procesa dizajniranja.

Kickstarter

U samom začetku projektu smo se usmjerili na Kickstarter jer je on mnogo šira platforma od isključivo prikupljanja financijskih sredstava. Pored toga je izvrsno mjesto za testiranje proizvoda spram tvoje ciljne skupine i osigurava mu veliku vidljivost. Cilj kampanje je ujedno i privući potencijalne investitore, koji također gledaju kako tržište reagira na proizvod tijekom kampanje.

Iako je Baggizmo namijenjen muškarcima, odnosno zaljubljenicima u gadgete, bilo bi logično da smo se prijavili u Tech kategoriju. Međutim, Baggizmo nije još jedna obična IT-torba, već je ona pomno dizajnirana kako bi stvorila jedan novi način nošenja svih gadgeta koje po cijeli dan nosimo sa sobom. Dakle, njezin dizajn je nastao iz jedne nove, suvremene potrebe da osobne elektroničke uređaje imamo uz sebe u različitim situacijama tijekom dana, bilo na poslovnom sastanku, dok vozimo bicikl ili automobil. U tom je smislu Baggizmo spoj tehnologije (gadget aware) i suvremene urbane mode – torba koja živi u svijetu mode i tehologije. Prema ovome Baggizmo pripada sasvim legitimno pripada u kategoriju produkt dizajna jer svojim rješenjima korisnicima pruža dodatnu vrijednost.

Priprema za kampanju

Puno smo istraživali i proučavali kako su to napravili oni “najbolji”. Također smo dosta proučavali i samu platformu, pratili trendova u CF svijetu, čitali neizostavne statistike, odlazili na razne tematske konferencije, upoznavali se s drugim  pokretačima uspješnih i neuspješnih kampanja.

Stvaranje zajednice i poznanstava vrlo je važno, daje vam podršku i ljude koji će vrlo rado pomoći i odgovoriti na sva moguća pitanja oko pripreme vlastite kampanje. Na primjer, odlazak u Ljubljanu u posjet ekipi iz Chipola, bio je izuzetno zanimljivo i korisno iskustvo i oni su nam puno pomogli kroz prenošenje vlastitog iskustva, ali i s nekim vrijednim kontaktima. Također i razgovor s dečkima iz Vaults Card game i čuti njihova iskustva, ali i mnogi drugi koje je teško sad sve nabrojati.

Kampanja

Priprema za KS kampanju je dosta zahtjevan i opsežan posao. Zahtjeva gotovo jednaki angažman kao i za klasičnu kampanju nekog proizvoda / usluge, iako to možda na prvu tako ne izgleda. Pripremu kampanje vodila je Izvorka Jurić, u smislu brandinga i ukupne komunikacija. Za kreativnu komunikaciju (slogan, copywriting) angažirali smo Vanju Blumenšajna (SENJOR), za brand fotografije Mladena Šarića, a trenutno pripremamo i video materijale u suradnji s Lukom Vucićem. Zapravo smo se u svim fazama trudili angažirati vrhunske profesionalce kako bi smo u konačnici i dobili najkvalitetniji rezultat. Na pripremi kampanje uključno je i nekoliko suradnika koji su volontirali ili pomogli na razne načine i taj njihov doprinos je izuzetno značajan. Vrlo važan dio KS kampanje svakako je i PR, za koji smo angažirali Tatjanu Bartaković.

baggizmo-tim

Baggizmo tim // foto: Mladen Šarić (preuzeto s www.baggizmo.me)

Link na kampanju: Baggizmo @ Kickstarter

Tagovi: , , , ,


O autoru

Stručnjak za servisne platforme, mikroplaćanja i mobilnu telefoniju. U slobodno vrijeme istražuje i piše o grupnom financiranju (crowdfunding) na ovom blogu. Do sada svojim savjetima pomogao desecima kampanja u kojima je prikupljeno preko milijun kuna.



4 Komentara za Baggizmo – muška torba koja će vam isprazniti džepove

  1. Goran napisao:

    Dobar dan,

    želio bih vidjeti ovu korisnu torbu u živo te vjerojatno i kupiti jednu, pa Vas molim da mi javite gdje i kada je to moguće.

    Hvala i pozdrav,
    Goran Ladišić
    091 3459 977

  2. Pingback: Crowdfunding.hr | Blog za financiranje vaših ideja

  3. Lovorka Premužić napisao:

    Molim vas informaciju, gdje u Hrvatskoj mogu kupiti ovu prekrasnu mušku torbu, te vrste plaćanja.
    Najljepše zahvaljujem i želim vam puuuno uspjeha!
    Lijep pozdrav,
    Lovorka

  4. Jadranko Grubišić napisao:

    Zanima me torba i volio bih vidjeti uživo ako je moguće, iz Osijeka sam.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑