Vodič

Objavljeno 03. 05. 2016. | Piše: Marija Renić

Kako komunicirate sa svojim Backerima?

Na crowdfunding platformama, komunikacija između projektnog tima i ljudi koji su spremni povjeriti svoj novac tom timu —Backers — je iznimno bitna. U nastavku slijedi nekoliko ideja kako malo začiniti komunikaciju tijekom svoje crowdfunding kampanje te kako kroz iskrenu i osobniju komunikaciju izgraditi odnos s Backerima — odnos koji ćete moći održati i ukoliko kampanja ne postigne svoj novčani cilj.

Iskoristite postignuti milestone za zahvalu idolu ili nekome tko vam je pomogao

Većina zahvaljuje kada sakupe 50% ili objave Update koliko su sakupili u prvih sat vremena kampanje. Zašto ne bi Vaš Update bio zanimljiviji i povezan s pričom koja prati vašu kampanju?
Na primjer, ako sakupljate sredstva za razvoj gadgeta koji je, kao i većina današnje tehnologije, nezamisliv bez nekog od mnogih izuma Nikole Tesle, kada sakupite 1856$ (godina rođenja Nikole Tesle) objavite Update u kojem ćete uz zahvalu zajednici, ispričati i zašto je Tesla vama važan.

Brojka koja ima značenje za vašu kampanju

Umjesto sveprisutnoga postotka 50, ispričajte priču o brojki ili postotku koji je bitan za vašu kampanju. Na primjer, ako se borite za poboljšanje uvjeta života pandi u zoološkim vrtovima, kada dođete na 375$, navedite da je to broj pandi kojima želite poboljšati život kroz crowdfunding kampanju.

Koja je priča iza datuma i vremena starta vaše kampanje?

Pokažite razumijevanje svojih ciljanih kupaca.
Ako imate proizvod koji cilja na ljubitelje kave, treba li zaista kampanja krenuti u rano jutro prije nego su kavopije popile svoju prvu kavu?  — možda bi bilo bolje da malo pomaknete start kampanje…

Iskoristite Update za dodatno naglašavanje rješenja koje prodajete

Što je jasnija poruka i rješenje koje nudite, kampanja će biti uspješnija.
Ako ste osmislili deku koja grije cijelu noć na ugodnih 20°C, obratite se Updateom kada uplati 20. Backer — dodatno naglasite zašto je najugodnije spavati na 20°C.

Iskoristite Update za dodatno upoznavanje s timom

Kada je projekt povezan s pojedincem kojem Backeri vjeruju, kampanja je uspješnija.
Iskoristite Updatee za bolje predstavljanje svog tima — najmlađi član tima ima 19 godina? 19% je upravo dobilo zanimljivu priču.

Da zaključimo, iskrenija i dublja komunikacija s Backerima vam donosi veću vjerojatnost uspjeha projekta. Pišući zanimljive Updatee, proizvodite content koji je autentičan, iskren i savršen primjer contenta koji korisnici društvenih mreža vole dijeliti s drugima. Također, iskazujući zahvalnost na originalan način, dajete dojam da se ne zahvaljujete samo zato što pratite crowdfunding bonton, već zato što to zaista osjećate i zato jer vam je uistinu stalo do svakog pojedinačnog Backera.

Voljela bi čuti vaše mišljenje — mislite li da bi se ovaj dodatni posao oko kampanje dugoročno isplatio? Također, napišite nam u komentaru ako znate neki zanimljiv primjer komunikacije u crowdfunding kampanju. 

Tagovi: , , ,


O autoru

U svijet crowdfundinga sam ušla slučajno, vidjela što ima i ostala. Volim komunikaciju, ekonomiju i humor – sve od reda neizostavni dijelovi crowdfunding kampanje. Najdraža igrica: Sokoban Najdraži film: Blade Runner



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑