Izvještaj

Objavljeno 06. 11. 2014. | Piše: Dragan Vejnović

Kickstarter radionica za developere računalnih igara

Kickstarter se trudi različitim ciljanim skupinama olakšati korištenje naučiti pokretače kako da kreiraju uspješne kampanje pa nije rijetkost da je suorganizator radionica.

Na jednom od takvih događaja, koju je organizirala organizacija koja zastupa interese industrije računalnih igara ali i indie developera TIGA, sudjelovao je i Dragan Vejnović, indie developer koju upravo ima aktivnu crowdfunding kampanju za računalnu igru Fat Cook, o kojoj smo već pisali.

Kickstarter radionica, koja je bila besplatna, održala se u Londonu, 17.10. 2014. u  The Ray Dolby Theatre. Da bi se prijavili dovoljno je bilo bit brz sa prijavom jer je bio ograničen broj ulaznica. Na eventu je gostovala ekipa iz Payload Studija – čiji je projekt uspješno financiran na Kickstarteru. Skupili su £39.000 za računalnu igru TerraTech.

U prvom djelu konferencije je Stephanie Pereira iz Kickstartera pričala općenito o Kickstarteru i brojkama koje su vezane za UK.

  • Prosječno ljudi doniraju £23.64
  • Na UK projektima 39% donacija je iz Britanije, a ostalo iz ostatka svijeta  – što je u slučaju Hrvatske vjerojatno jos veća razlika
  • 34% uspješnih projekata
  • 270 mijuna dolara je uplaćeno do sada
  • Prosječan cilj kampanja 18.000 dolara
  • Prosječan broj uplata po projektu je 352

U drugom dijelu je Russ Clarke iz Payload Studija govorila o svom projektu i kako su ga vodil. Priložio sam u mailu par slika sa prezentacije di se vide njihovi detalji kampanje.

ks_tiga_2

Pokretač projekta na Kickstarterovoj stranici vidi preko kojih stranica i društevih mreža je došlo najviše ljudi koji su uplatili novac.

ks_tiga_4

Pratiti se može i tijek financiranja.

Zanimljivo je da većina uspješnih projekata skupi većinu novaca u zadnjih par dana kampanje. Naglasili su da je jedna od bitnijih stvari u samoj kampanji stvaranje zajednice koja ce vas pratiti i prije samog plasiranja Kickstartera. Oni su na zajednici radil 6 mjeseci prije plasiranja samog projekta. Organizirali online testiranja, druženja sa igračima i slično.

Govorili su o nagradama i na koji način su ih smišljali. Kako je bitnije imati što više nagrada u kojima ljudi koji vas podrže mogu aktivno sudjelovati u razvoju igre i kako su im takve nagrade ineresantnije od majica, plakata i sl.

Napomenuli su koliko je bitno stavljati updatove na kickstarter koji nebi trebali pratiti samo koliko novaca ste prikupili nego razvoj projekta tj. igre.

Tagovi: , ,


O autoru

3D Umjetnik / Animator / Grafički dizajner



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑