Projekti

Objavljeno 18. 11. 2016. | Piše: Hrvoje Hafner

Looly Organics – crtani likovi na odjeći za bebe






Vanja, buduća odvjetnica i Marko, ekonomist sa agencijom za nekretnine, pokrenuli su vlastiti brend Looly Organics i kreću sa proizvodnjom odjeće za bebe.

Looly Organics osnovali su muž i žena, Marko i Vanja Tolić. Oboje smo težili za uspjehom u karijeri. Marko je ekonomist koji je osnovao svoju agenciju za nekretnine, a Vanja je radila u odvjetničkom uredu te je bila na putu da postane odvjetnik. Nakon što im se rodila kćer Laura (Looly), odlučili su preokrenuti svoj poslovni život te raditi posao koji im omogućiti više vremena za obitelj.

Laura nam je bila inspiracija za kolekciju koja priča priču o bebi s kojom se svaki roditelj može poistovjetiti. Život s bebom je neprocjenjiv te smo odlučili sačuvati dio trenutaka na odjeći za bebe. Istraživajući tržiste, uvidjeli smo kako postoji potreba za proizvodima kao što je naš, osobito u organskoj proizvodnji, s obzirom da se ne ulaže puno truda u dizajn. I tako je rođen brand Looly Organics.  Rekla nam je Vanja.

loolyorganics_2

Looly organics odjeća za bebe // Izvor: LoolyOrganics Instagram profil

Looly Organics su osnovali ove godine s primarnom djelatnošću proizvodnje i prodaje organske odjeće za bebe. Sjedište je u Zagrebu, no skladišta će biti dostupna unutar Europske Unije i Sjedinjenih Američkih Država, s obzirom da ciljaju na međunarodno tržište.

Odjeću za bebe rade od kvalitetnog organskog pamuka jer vjeruju u etično poslovanje te svi njihovi proizvodi sadrže GOTS certifikat (Global Organic Textile Standard), što znači da su isti podvrgnuti strogim ekološkim i socijalnim kontrolama, od farme do dostave do Vaših vrata, što uključuje materijale, tisak na pamuk, zaštitu radnika, ekološke tvornice i pakiranja.

S Looly Organics možete biti sigurni da svi zaposlenici imaju razumno radno vrijeme i da su adekvatno plaćeni nema diskriminacije ili rada djece, da se ne koristi GMO sjeme, da su farmeri i njihove obitelji zaštićeni od pesticida i da je osjetljiva bebina koža zaštićena od štetnih kemikalija.

Brend i kampanju razvijaju posljednjih godinu dana, a za pokretanje proizvodnje i lansiranje brenda odlučili su iskoristiti mogućnost grupnog financiranja i pokrenuli crowdfunding kampanju na Kickstarteru u kojoj žele prikupiti 15.000 eura. 

U ponudi za sada imaju body i kombinezon za bebe sa različitim crtanim likovima iz vlastite produkcije, a u kampanju možete uskočiti već sa 16€ kako bi dobili jedan od proizvoda iz njihove Looly linije.

loolyorganics_3

Looly Organics dječji kombinezon // Izvor: LoolyOrganics Instagram profil

Vanja nam je rekla kako su se odlučili na prilično riskantan pohvat. Napustili smo sigurnu luku i krenuli za snovima, pokušali smo rizik smanjiti koliko je to moguće. Proizvodnja odjeće zahtijeva investiciju kakvu nismo mogli ostvariti uštedom na dosadašnjim poslovima te nam potreban početni kapital, no crowfunding je ujedno i testiranje tržišta. Ukoliko ostavarimo uspjeh, sretni krećemo, ukoliko ne, znamo da je nešto potrebno mijenjati, a da nismo uložili puno novaca u startu koji je nepovratno izgubljen.

Sve je krenulo s idejom koju smo relativno brzo razvili. Slijedilo je ispitivanje tržišta i edukacija o cijelom procesu. Od šivanja, tiska na pamuk, same proizvodnje, ali i crtanja, dizajna i savladavanje dizajnerskih programa. Najveću smo važnost posvetili kratkim animiranim filmovima koji će prezentirati naše likove i dizajn.

S obzirom na informacije kojima raspolažemo, Kickstarter je najposjećenija crowfunding platforma u svijetu. S obzirom na to odlučili smo tamo pokrenuti kampanju za svoj brend.

Nažalost Hrvati se moraju snalaziti na kojekakve načine da im se omogući pristup na Kickstarer. Mi smo imali sreću jer je Marko imao prijavljeno boravište u Njemačkoj zbog posla koji je tamo obavljao neposredno prije kampanje. Tako da je u našem slučaju bilo potrebno njegovo prijavljeno boravište u Njemačkoj i račun u Njemačkoj banci, koji se može otvoriti i naknadno putem interneta iz Hrvatske te hrvatska putovnica ili osobna koja će dokazati identitet.

Vanja kaže kako se svakako se namjeravamo širiti i na druge proizovode. Imamo mnogo ideja u glavi, ali držimo se korak po korak.

Link na kampanju: Looly Organics @ Kickstarter






Tagovi: , , ,


O autoru

Stručnjak za servisne platforme, mikroplaćanja i mobilnu telefoniju. U slobodno vrijeme istražuje i piše o grupnom financiranju (crowdfunding) na ovom blogu. Do sada svojim savjetima pomogao desecima kampanja u kojima je prikupljeno preko milijun kuna.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑