Analiza

Objavljeno 26. 08. 2015. | Piše: Jerko Škorić

Kako je izgledala MashMe Kickstarter kampanja iznutra

Došao je i taj dan, nakon 5 mjeseci intenzivnih priprema MashMe je napokon lansiran na Kickstarter. Oduševljenje je bilo teško sakriti.

 

Priprema MashMe kampanje

Pripremili smo se za kampanju najbolje što smo mogli i bili smo spremni na sve. Moram priznati, imali smo jako visoka očekivanja što se može vidjeti iz naših stretch ciljeva. Objave u svjetskim i domaćim medijima su krenule, komunicirali smo sa našom mrežom FB prijatelja i aktivirali u zajednicama naših ciljanih korisnika.

Prvih 10 dana je prošlo zadovoljavajuće. Oko 15 objava u stranim i domaćim medijima, no nedostajalo je ono najbitnije. a to je odgovor zajednica u kojima smo bili aktivni.

Kampanje na društvenim servisima

Kako bi zadržali početni momentum krećemo pucati iz svih topova. Plasiranje sadržaja na FB grupe, Reddit, 9GAG, Imgur.

Na sreću 9GAG zajednica vrlo brzo reagira i MashMe odlazi u Trending kategoriju.

MashMe kampanja dospjela je u Trending kategoriju na 9GAG servisu

Dvije bitne stvari bih naglasio kod plasiranja sadržaja na velike internet zajednice poput Reddita.

Prvo, ni u kojem slučaju nemojte reklamirati svoj proizvod, pogotovo ne na korporativan način. Vrlo brzo zajednica će vas pokopati i neće ništa dobro proizaći iz toga.

Drugo, ako niste etablirani član zajednice vjerojatno će vaš post proći neopaženo tako da je obavezna preporuka da vaših nekoliko kolega/prijatelja ‘glasa’ za vaš sadržaj na samom početku kako bi ostvarili vidljivost. Samo oprezno jer Reddit i slični mu imaju pametne algoritme koji vrlo efikasno prepoznaju takav obrazac ponašanja i vaš post promptno odlazi u zaborav.

Promjena taktike

Nakon odgovora zajednice mijenjamo kampanju, prilagođavamo perkove i stretch ciljeve, ali nažalost ne uspijevamo dobiti željeni rezultat.

10.6. kampanja se zaustavlja na 17,039 dolara uz podršku 301 backera.

Statistički breakdown kampanje

KS_mashme_stat

MashMe kickstarter dashboard

MashMe je objavljen u Masheblu, Tech Crunchu, Wired UK, Wired Japan, Digital Trends, FOX 5 NY, 3D total i jos 50ak portala diljem svijeta iz Kine, Rusije, Brazila, Austrije, Švicarske, Japana i naravno Hrvatske. Objave su rezultirale tisućama shareova na društvenim mrežama, ponajviše Facebooku i Twitteru.

Uz svu tu medijsku popraćenost, kampanja nije uspijela doseći zadani cilj. Najvećim propustom smatramo nedovoljnu posvećenost našim ciljanim korisnicima kroz razne forume, subreddite i FB grupe. Kada se tome pridoda visoko postavljen cilj s niskim cijenama perkova kampanja rezultira neuspjehom.

No ipak u konačnici kampanja nam je donijela brojne benefite. Feedback potencijalnih korisnika koji smo dobili je neprocijenjiv i pomoći će nam u daljnjem razvoju i prilagodbi proizvoda. Ostvarili smo brojna partnerstva i MashMe je trenutno u testnoj fazi kao aplikacija za poslovne korisnike.

Tagovi: , ,


O autoru

#Marketer @mashme @divITsystems love the disruption technology brings, also a gymrat who loves to lift



Jedan komentar za Kako je izgledala MashMe Kickstarter kampanja iznutra

  1. Starpay napisao:

    Kako neko reče: ne postoji neuspjeh, već samo iskustvo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑