Novosti

Objavljeno 04. 03. 2014. | Piše: Hrvoje Hafner

Na Kickstarteru prikupljeno MILIJARDU dolara. Koliko su uplatili Hrvati?

Jučer je Kickstarter objavio iznos od impresivnih milijardu dolara koje su ljudi iz različitih krajeva svijeta uplatili za ostvarenje kreativnih ideja i projekata.

Uspješnost kampanja

Iznos od milijardu dolara odnosi se na ukupne uplate koje bi bile naplaćene da su se ostvarili ciljani iznosi za sve kampanje objavljene na Kickstarteru. Ali ako pogledamo Kickstarterove podatke koliko je stvarno prikupljeno u svim kampanjama, vidjet ćemo kako taj iznos nije ni toliko daleko. Do sada je u uspješnim kampanjama na Kickstarteru prikupljeno preko 850 milijuna dolara.

No, onaj zanimljiviji podatak je da se uspješnost Kickstarterovih kampanja nakon 5 godina postojanja još uvijek vrti oko 50% (točnije 43.55%) unatoč sve većem broju ljudi koji se odlučuju na ovakav vid financiranja i bez prave pripreme. Međutim, Kickstarter, za razliku od ostalih CF platformi, i dalje ima vrlo strogu politiku prijave na njihov servis. Svaka prijava mora proći reviziju njegovih administratora i ponekad zna proći i nekoliko dana prije nego vam je dozvoljeno objaviti kampanju.

Ubrzani rast crowdfunding industrije

Koliko brzo raste crowdfunding industrija govori impresivna brojka od 5.7 milijuna korisnika koji su bili spremni uplatiti tih milijardu dolara. Tim više što je više od pola tog iznosa prikupljeno u posljednjoj godini (RAST OD 50%)

Iako je Kickstarter “zatvoren” za većinu zemlja, ljudi iz 224 zemlje na njemu su uplatile svoj novac. Ipak, treba imati na umu da je 2/3 uplaćenog novca došlo iz SAD-a.

Koliko su Kickstarter koristili Hrvati i naši dragi susjedi, pogledajte u izdvojenim informacijama iz Kickstarterovog izvještaja.

 


Kickstarter infografika | Create Infographics

 

 

Tagovi: , , , ,


O autoru

Stručnjak za servisne platforme, mikroplaćanja i mobilnu telefoniju. U slobodno vrijeme istražuje i piše o grupnom financiranju (crowdfunding) na ovom blogu. Do sada svojim savjetima pomogao desecima kampanja u kojima je prikupljeno preko milijun kuna.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑