Projekti

Objavljeno 25. 04. 2016. | Piše: Hrvoje Hafner

Pulfer – zanatsko pivo sa ambicioznim planom

Nije tajna da se zanatsko (craft) pivo i crowdfunding vole, pa nije ni čudno da su se zagrebači Pulferaši odlučili za crowdfunding kampanju za vlastiti Pale ale Pulfer.

Šaroliki tim koji stoji iz novog zagrebačkog zanatskog piva Pulfer pokrenuo je crowdfunding kampanju kako bi prikupili 8.000$ potrebnih kako bi pokrenuli gipsy proizvodnju vlastitog piva u iznajmljenoj pivnici u okolici Varaždina.

Četiri prijatelja, pulferaša, iako se znaju puno duže okupili su se oko ideje vlastitog zanatskog piva prije dvije godine. Glavni kuhar i tehnologa, Darko Kožina, diplomirani je inženjer vinarstva i vinogradarstva, Ozren Manojlović odgovoran za vizualni identitet i brending, Matej Jurčić odgovoran za prodaju i distribuciju i vođenje Pulferovih društvenih mreža te Hrvoje Galić zadužen za kalkulacije i administraciju.

pulfer-tim

Pulfer tim // Foto: Indiegogo video

Svoje prve zanatske korake napravili su upijajući znanja sa najvećeg okupljališta zanatskih pivara u Hrvatskoj, onog na forumu Pivarstvo.info kojeg je pokrenuo i vodi Andrej Capka iz Zmajske pivovare.

Pulferaši su svoje pivo prvi put predstavili na prošlogodišnjem Homebrewing prvenstvu u Zagrebu, a sudjelovati će i ove godine gdje ćemo predstaviti vlastite recepte.

Crowdfunding

Mnogo je ljudi, prijatelja, kolega, susjeda probalo naše razne “batcheve” različitih stilova i svima se jako svidjelo to što radimo, taj naš hobi, ta naš ideja. Svi su zavoljeli naš rad zato što nešto proizvodimo, stvaramo, iz nule radimo nešto konkretno, a kad pri tome radimo pivo – nema većeg gušta. Kada ti zbog toga mnogo ljudi nudi svakakvu pomoć, onda je i logično da smo otvorili kampanju na Indiegogo platformi gdje svi ti naši prijatelji imaju mogućnost podržati donacijama našu ideju i na taj način nama pomoći. Uz to, kampanja je automatski i jedan način širenja vijesti o nama širem broju ljubitelja piva. Sviđa nam se kako smo u toj kampanji mogli video materijalom i popratnim tekstom upoznati ljude s našom idejom kao i koncept darivanja poklona za svaku donaciju. Fora je to spika. Uz to, porast takvog načina finaciranja je sve popularniji i mi podržavamo to. Ispričao nam je Matej Jurčić.

Za pripremu promotivnog videa kampanje angažirali su Luku Hrgovića zbog čega se i osjeti profesionalnost u izvedbi, ali on nam je ionako dobar prijatelj, rekao nam je Matej.

Novac koji se prikuplja u kampanji utrošit će se na nabavku gajbi i kegova, a dok ne nabave dovoljno boce će pakirati u kartonske six-pack-ove. Planiraju proizvoditi 2000 litara mjesečno, ali se nadaju da će vrlo brzo moći i više.

Nakon crowdfunding kampanje svoje će pivo plasirati u pivnicama sa već ustaljenom craft ponudom ali i kroz maloprodaju u Magic beer Room i Vrutak.

Svi koji u kampanji uplate 55$ osim što će ‘oživit’ Pulfer zanatsko pivo dobiti će six-pack za vlastitu upotrebu.

Link na kampanju: Pulfer @Indiegogo

Tagovi: , , ,


O autoru

Stručnjak za servisne platforme, mikroplaćanja i mobilnu telefoniju. U slobodno vrijeme istražuje i piše o grupnom financiranju (crowdfunding) na ovom blogu. Do sada svojim savjetima pomogao desecima kampanja u kojima je prikupljeno preko milijun kuna.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑