Projekti

Objavljeno 22. 10. 2015. | Piše: Hrvoje Hafner

Vepar Viktor i Awaken doživjeli crowdfunding reboot

Dvije domaće kampanje koje nisu imale uspješne crowdfunding kampanje su ispeglane i pripremljene za drugi pokušaj.

Za RPG društvenu igru Awaken u prvoj Kickstarter kampanji prikupljeno je 6.000$ od traženih 22.000$ prije nego su autori igre odlučili prekinuti kampanju, a za računalnu steam punk avanturu Viktor prikupljeno je tek 3.000$ od tražnih 10.000$.

Obje igre doživjele su svojevrsni crowdfunding reboot kako bi skromnije i bolje pripremljene ipak grupnim financiranjem prikupile novac potreban za dovršetak.

Awaken

U kampanji za Awaken sada je potrebno prikupiti 15.000$, a printani Awaken bit ćete ako uplatite 45$.

awaken-team

Awaken team: Marko (idejni kreator) , Kristina (glavni artwork) i Zoltan (ideje i pisanje)

Jedan od tvoraca Awakena, Zoltan Lečei je za Crowdfunding.hr pojasnio razloge odustajanja u prvo kampanji.

Prva kampanja je bila otkazana zbog očigledno nedovoljnog interesa backera, s obzirom da u tri tjedna nismo uspjeli sakupiti ni trećinu goala. Gledajući unazad, s obzirom na dosta visok goal (22 000) i našu nepripremljenost (i inače je teško biti pripremljen za prvu kampanju) to je bilo i za očekivati.

Za drugi pokušaj pripremali smo se istražujući puno više o pripremama, marketingu, PRu i redizajnirajući art i Kickstarter projekt. Putem smo zaposlili još 2 artista, tako da su uz Kristinu olovke naoštrili i Dalibor i Bojan. Time smo podijelili poslove i sakupili više arta nego prvi put. Uz to, odlučili smo se za digitalnu opciju printanja, što nam je omogućilo niže cijene i inkorporiranje cijene slanja (shipping) u samu cijenu proizvoda.

Link na kampanju: Awaken @Kickstarter

Vepar Viktor

viktor

Vepar Viktor na prošlogodišnjem Infogamer Reboot sajmu

U prvoj kampanji za vepra Viktora na Kickstarteru prikupljeno je nešto više od 3.000$ od traženih 10.000$. U drugu kampanju idu bolje pripremljeni ali i na drugoj platformi. Zašto su se odlučili za Indiegogo pojasnio nam je novi član tima Sven Horvatić, koji je zadužen za medijsku komunikaciju i sadržaj.

Jedan od razloga neuspjeha bio je spori proces Kickstartera koji nije htio objaviti kampanju mjesec dana od prijave iste zbog raznih provjera. Time smo morali pomaknuti vrijeme objave kampanje s listopada, koji se smatra jedan od idealnih mjeseci za pokretanje crowdfunding kampanje, na sredinu studenog.

Drugo, premjestili smo se s Kickstartera na Indiegogo iz više razloga. Indiegogo je jeftiniji što se tiče toga koliki postotak zahtjeva od naše ukupne svoje. Ne samo to, već nudi fleksibilni način financiranja i nudi nastavak financiranja što je odlično za malo poduzeće poput Studio Spektra.

Nastavak financiranja nam nudi opciju gdje čak iako je kampanja gotova, možemo i dalje primati priloge što će definitivno pomoći tijekom proces izrade Viktora. Također, to daje više posla našem novom članu ekipe da konstanto skuplja dodatna sredstva.

U novoj kampanji na Indiegogo Viktoru je potrebno 10.000$. Za uplatu od 10$ dobijete svoju digitalnu kopiju, za 20$ i beta pristup, a za 50$ dobit ćete DVD izdanje.

Link na kampanju: Viktor @ Indiegogo

Tagovi: , , , , ,


O autoru

Stručnjak za servisne platforme, mikroplaćanja i mobilnu telefoniju. U slobodno vrijeme istražuje i piše o grupnom financiranju (crowdfunding) na ovom blogu. Do sada svojim savjetima pomogao desecima kampanja u kojima je prikupljeno preko milijun kuna.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top ↑